Strona główna › Program

Program konferencji

W programie konferencji, m.in.:

  • Franczyza 3.0. Perspektywy na najbliższe miesiące i lata:  Robert Rękas (PSH Lewiatan), Tomasz Polański (Grupa Eurocash), Krzysztof Tokarz (GK Specjał), Tareck Quaibi (Carrefour Polska) i Sylwia Władyko (Grupa Chorten) porozmawiają o inwestycjach - jak będą wyglądały kolejne miesiące i lata na rynku franczyzowym? Jak znaleźć impuls do rozwoju w czasach spowolnienia gospodarczego? O nowych i starych modelach biznesowych sieci detalicznych oraz konsolidacji rynku: przejęcia i akwizycje versus różne modele współpracy pomiędzy sieciami.

 

  • System kaucyjny - czy jesteśmy na niego gotowi? O tym, jaki jest aktualny status budowania systemu, jakie rozwiązania przygotowały i przetestowały sieci, jakie są nadzieję i zagrożenia systemu oraz stanie świadomości konsumenta dyskutować będą m.in. m.in. Łukasz Rejer (RVM), Krzysztof Hornicki (Zwrotka), Piotr Lubiewa- Wieleżyński (Carrefour Polska) i Andrzej Gantner (Polska Federacja Producentów Żywności). 

 

  • Zaawansowane wykorzystanie danych w sieciach i sklepach. O pozyskiwaniu, analizowaniu i bezpieczeństwie informacji o klientach, a także przykładach wykorzystania danych przez sieci handlowe do usprawnienia funkcjonowania opowie m.in. Krystian Pakuła (Chorten IT).

 

  • Handel przyszłości. Jakie nowe rozwiązania mogą usprawnić działalność sklepu/sieci - wyjaśni Robert Synowiec, zarządzający siecią HIT.

 

  • O bolączkach franczyzobiorców opowie Paweł Tracz z Polskiego Stowarzyszenia Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców 

  • Maciej Ptaszyński z Polskiej Izby Handlu przedstawi zmiany legislacyjne istotne dla handlu.

 

  • dr Marta Ziółkowska z SGH przygotuje specjalnie dla nas badania, czego jej studenci oczekują od franczyzy. 

 

Szczegółowy program wydarzenia opublikujemy 15 października 2024 r.

 

 

Program konferencji Franczyza 3.0 NextGen

Poznaj założenia merytoryczne

System kaucyjny

 

- implementacja systemu kaucyjnego bez powtarzania błędów modelu węgierskiego: obecny stan, wyzwania
i potencjalne korzyści

Dane o klientach

 

- pozyskiwanie, analizowanie i bezpieczeństwo informacji 

Inwestycje
i rozwój

 

- jak będą wyglądały kolejne miesiące i lata na rynku franczyzowym

Prawo w handlu

 

- kluczowe zmiany: co nadchodzi i jak się do tego przygotować

Ewolucja technologiczna 

 

- od programów lojalnościowych

do zintegrowanego środowiska cyfrowego dla klientów
i dostawców

Analiza zachowań konsumenckich

 

omówienie trendów na rynku detalicznym

Data wydarzenia:
14 listopada 2024
Lokalizacja:
Renaissance Warsaw Airport Hotel

ZAREJESTRUJ SIĘ 

Rejestracja uczestników

 9:00 - 09:30

Powitanie uczestników

 09:30 - 09:45

Michalina Szczepańska, redaktor naczelna, Handel

dr Michalina Szczepańska-Brzozowska, wydawca tytułów: „Handel”, „Media Marketing Polska” i FoodService24

 09:45 - 10:30

Moderator: dr Michalina Szczepańska-Brzozowska, wydawca tytułów: „Handel”, „Media Marketing Polska” i FoodService24

Debata | Franczyza 3.0. Perspektywy na najbliższe miesiące i lata

  • Inwestycje i rozwój: jak będą wyglądały kolejne miesiące i lata na rynku franczyzowym? 

  • Jak znaleźć impuls do rozwoju w czasach spowolnienia gospodarczego?

  • Nowe i stare modele biznesowe sieci detalicznych

  • Konsolidacja rynku: przejęcia i akwizycje versus różne modele współpracy pomiędzy sieciami

 10:30 - 10:50

Krzysztof Łagowski, dyrektor ds. aliansów i partnerstw strategicznych, Grupa Muszkieterów

Polski model supermarketu - uwarunkowania sukcesu na rynku w Polsce

 10:50 - 11:35

Moderator: Wanda Żółcińska, content innovation director & editor in chief, HandelExtra

Debata | Handel przyszłości.

Jakie nowe rozwiązania mogą usprawnić działalność sklepu/sieci?

  • Transformacja cyfrowa i technologiczna

  • Wykorzystanie AI

  • Strategie marketingowo-promocyjno-cenowe

Przerwa na kawę

 11:35 - 12:05

 12:05 - 12:20

Marta Ziółkowska, kierowniczka studiów franczyzowych, SGH 

Czego studenci oczekują od franczyzy - prezentacja wyników badań

 12:20 - 12:35

Agnieszka Górnicka, prezes, Inquiry

Nowe konsumenckie trendy zakupowe – prezentacja wyników badań

 12:35 - 13:20

Moderator: Wanda Żółcińska, content innovation director & editor in chief, HandelExtra

Debata | System kaucyjny – czy jesteśmy na niego gotowi?

  • Jaki jest aktualny status budowania systemu? 

  • Jakie rozwiązania sieci przygotowały i przetestowały? 

  • Jak wyedukowany jest konsument?

  • Jakie są zagrożenia, a jakie nadzieje daje system?

Przerwa na lunch

 13:20 - 14:20

Przerwa kawowa

 10:50 - 11:20

 11:20 - 11:45

Michalina Szczepańska, redaktor naczelna, Handel

BLOK II: WIZERUNEK- DLA KLIENTÓW I DLA FRANCZYZOBIORCÓW

TBA

 11:45 - 12:25

Prelegenci:

Iwona Jezierska, dyrektor operacyjny, Rabat Detal

Marek Lipka, dyrektor generalny Eurocash Franczyza, Grupa Eurocash
Maciej Mitoraj, dyrektor komercyjny, Chata Polska
Krystian Pakuła, wiceprezes Chorten IT, spółki Grupy Chorten
Bartłomiej Rychcik, prezes zarządu, Enata Bread
Łukasz Ostrowski, właściciel sieci sklepów Profit zrzeszonych w PGZ Kupiec

Debata: Budowanie marki sieci franczyzowej. Co centralnie, a co lokalnie?

Jak podejść do komunikacji poprzez gazetki, kampanie, konta w mediach społecznościowych? Perspektywa krótko, średnio i długoterminowa. Najlepsze przykłady z sieci reprezentowanych (i odwiedzanych) przez panelistów.

 14:20 - 14:30

Quiz

 14:30 - 14:45

Maciej Ptaszyński, prezes, prezes zarządu, Polska Izba Handlu

Zmiany legislacyjne istotne dla handlu

 12:50 - 13:30

Prelegenci:

Andrzej Deryło, właściciel sklepu spożywczego, DERLAND

Dariusz Krzysztoporski, właściciel, Megasam24.pl
Marcin Poniatowski, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu, Lewiatan Holding
Marek Sawa, członek komitetu wykonawczego Grupy Muszkieterów, właściciel dwóch supermarketów Bricomarché
Wojciech Śliwa, właściciel małopolskiej sieci Paleo 

Debata: Franczyza jako start dla młodych 

Na ile franczyza jest atrakcyjna dla młodych ludzi bezpośrednio po zakończeniu edukacji? Czy mamy do czynienia z wymianą pokoleniową we franczyzie? Czy młodzi wykształceni wybiorą, korporację, własny niezależny biznes, czy może franczyzę? Jak postrzegane jest bycie franczyzobiorcą na rynku pracy?

 14:45 - 15:00

Elżbieta Szarejko, CMR

Co się sprzedaje w sklepach małoformatowych – prezentacja wyników badań

 15:00 - 15:45

Moderator: dr Michalina Szczepańska-Brzozowska, wydawca tytułów: „Handel”, „Media Marketing Polska” i FoodService24

Debata | Zachowania klienta i trendy na półce

Rynek FMCG z powrotem rośnie: w jakich kategoriach można szukać największego wzrostu? Jak pracować nad zwiększaniem rotacji?

 15:45 - 16:00

Paweł Tracz, prezes, Polskie Stowarzyszenie Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców 

Bolączki franczyzobiorców 

 16:00 - 16:10

Podsumowanie i zakończenie konferencji

 14:30 - 14:55

Elżbieta Szarejko, analityk danych sprzedażowych, CMR

BLOK III: ASORTYMENT

Jak wygląda tydzień w sklepie? Co warto postawić obok sera? Gdzie i kiedy sprawdzają się nowości?

 14:55 - 15:35

Prelegenci:

Maciej Herman, dyrektor zarządzający, LOTTE Wedel
Jan Sałata, dyrektor generalny polskiej sieci handlowej, Nasz Sklep
Marek Sypek, dyrektor generalny, Stock Polska
Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca sieci Lewiatan

Debata: Czy bio, wege i premium już się skończyło?

Trendy na półce: Jak różnicować asortyment między sklepami? Na ile "wielkomiejskie" trendy bio i wege przenikają do mniejszych miast? Czy roślinny napój i alternatywa kabanosów to już pozycje obowiązkowe na regale sklepu małoformatowego? Jak te trendy zakupowe zmienia i będzie zmieniać inflacja i skłonność Polaków do oszczędzania? Na ile w kolejnych miesiącach warto inwestować w marki własne, a na ile w nowości pod markami producentów?

 15:35 - 16:00

Prelegenci:

Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej

Aplikacja czy karta klienta – które rozwiązania przyciągają klientów?

Brak opisu

BLOK IV: PRAWO

 16:00 - 16:40

 16:00 - 16:40

Prelegenci:

Dariusz Krzak, radca prawny, senior associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Paweł Tracz, franczyzobiorca Żabki, prezes Stowarzyszenia Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców 
Marta Joanna Ziółkowska, Szkoła Główna Handlowa

Ustawa, czy kodeks? Jakich rozwiązań prawnych potrzebują franczyza i grupy zakupowe

brak opisu

BLOK V: CZĘŚĆ KOKTAJLOWA

 16:55 - 18:00

Wstęp: 30 lat miesięcznika Handel

 16:55 - 17:10

Networking

 17:10 - 18:00

VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa tel.: 22 514 65 00.

Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego

nr KRS 0000038991;  NIP: 587-020-04-12 

Wysokość kapitału zakładowego 180 000

Realizacja: Smart Pixel dla VFP Communications Ltd Sp. z o.o.

Copyright @ 2024 Konferencja Franczyza 25

Na konferencji Franczyza 3.0 NextGen- w jednym miejscu przez cały dzień - będziemy rozmawiać wyłącznie  o franczyzie z sektora FMCG.

Dołącz do naszego forum wymiany doświadczeń.