Strona główna › Program
W programie konferencji, m.in.:
Franczyza 3.0. Perspektywy na najbliższe miesiące i lata: Robert Rękas (PSH Lewiatan), Tomasz Polański (Grupa Eurocash), Krzysztof Tokarz (GK Specjał), Tareck Quaibi (Carrefour Polska) i Sylwia Władyko (Grupa Chorten) porozmawiają o inwestycjach - jak będą wyglądały kolejne miesiące i lata na rynku franczyzowym? Jak znaleźć impuls do rozwoju w czasach spowolnienia gospodarczego? O nowych i starych modelach biznesowych sieci detalicznych oraz konsolidacji rynku: przejęcia i akwizycje versus różne modele współpracy pomiędzy sieciami.
System kaucyjny - czy jesteśmy na niego gotowi? O tym, jaki jest aktualny status budowania systemu, jakie rozwiązania przygotowały i przetestowały sieci, jakie są nadzieję i zagrożenia systemu oraz stanie świadomości konsumenta dyskutować będą m.in. m.in. Łukasz Rejer (RVM), Krzysztof Hornicki (Zwrotka), Piotr Lubiewa- Wieleżyński (Carrefour Polska) i Andrzej Gantner (Polska Federacja Producentów Żywności).
Zaawansowane wykorzystanie danych w sieciach i sklepach. O pozyskiwaniu, analizowaniu i bezpieczeństwie informacji o klientach, a także przykładach wykorzystania danych przez sieci handlowe do usprawnienia funkcjonowania opowie m.in. Krystian Pakuła (Chorten IT).
O bolączkach franczyzobiorców opowie Paweł Tracz z Polskiego Stowarzyszenia Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców
Maciej Ptaszyński z Polskiej Izby Handlu przedstawi zmiany legislacyjne istotne dla handlu.
dr Marta Ziółkowska z SGH przygotuje specjalnie dla nas badania, czego jej studenci oczekują od franczyzy.
Szczegółowy program wydarzenia opublikujemy 15 października 2024 r.
System kaucyjny
- implementacja systemu kaucyjnego bez powtarzania błędów modelu węgierskiego: obecny stan, wyzwania
i potencjalne korzyści
Dane o klientach
- pozyskiwanie, analizowanie i bezpieczeństwo informacji
Inwestycje
i rozwój
- jak będą wyglądały kolejne miesiące i lata na rynku franczyzowym
Prawo w handlu
- kluczowe zmiany: co nadchodzi i jak się do tego przygotować
Ewolucja technologiczna
- od programów lojalnościowych
do zintegrowanego środowiska cyfrowego dla klientów
i dostawców
Analiza zachowań konsumenckich
- omówienie trendów na rynku detalicznym
Data wydarzenia:
14 listopada 2024
Lokalizacja:
Renaissance Warsaw Airport Hotel
9:00 - 09:30
09:30 - 09:45
Michalina Szczepańska, redaktor naczelna, Handel
dr Michalina Szczepańska-Brzozowska, wydawca tytułów: „Handel”, „Media Marketing Polska” i FoodService24
09:45 - 10:30
Moderator: dr Michalina Szczepańska-Brzozowska, wydawca tytułów: „Handel”, „Media Marketing Polska” i FoodService24
Inwestycje i rozwój: jak będą wyglądały kolejne miesiące i lata na rynku franczyzowym?
Jak znaleźć impuls do rozwoju w czasach spowolnienia gospodarczego?
Nowe i stare modele biznesowe sieci detalicznych
Konsolidacja rynku: przejęcia i akwizycje versus różne modele współpracy pomiędzy sieciami
10:30 - 10:50
Krzysztof Łagowski, dyrektor ds. aliansów i partnerstw strategicznych, Grupa Muszkieterów
10:50 - 11:35
Moderator: Wanda Żółcińska, content innovation director & editor in chief, HandelExtra
Transformacja cyfrowa i technologiczna
Wykorzystanie AI
Strategie marketingowo-promocyjno-cenowe
11:35 - 12:05
12:05 - 12:20
Marta Ziółkowska, kierowniczka studiów franczyzowych, SGH
12:20 - 12:35
Agnieszka Górnicka, prezes, Inquiry
12:35 - 13:20
Moderator: Wanda Żółcińska, content innovation director & editor in chief, HandelExtra
Jaki jest aktualny status budowania systemu?
Jakie rozwiązania sieci przygotowały i przetestowały?
Jak wyedukowany jest konsument?
Jakie są zagrożenia, a jakie nadzieje daje system?
13:20 - 14:20
10:50 - 11:20
11:20 - 11:45
Michalina Szczepańska, redaktor naczelna, Handel
TBA
11:45 - 12:25
Prelegenci:
Iwona Jezierska, dyrektor operacyjny, Rabat Detal
Marek Lipka, dyrektor generalny Eurocash Franczyza, Grupa Eurocash
Maciej Mitoraj, dyrektor komercyjny, Chata Polska
Krystian Pakuła, wiceprezes Chorten IT, spółki Grupy Chorten
Bartłomiej Rychcik, prezes zarządu, Enata Bread
Łukasz Ostrowski, właściciel sieci sklepów Profit zrzeszonych w PGZ Kupiec
Jak podejść do komunikacji poprzez gazetki, kampanie, konta w mediach społecznościowych? Perspektywa krótko, średnio i długoterminowa. Najlepsze przykłady z sieci reprezentowanych (i odwiedzanych) przez panelistów.
14:20 - 14:30
14:30 - 14:45
Maciej Ptaszyński, prezes, prezes zarządu, Polska Izba Handlu
12:50 - 13:30
Prelegenci:
Andrzej Deryło, właściciel sklepu spożywczego, DERLAND
Dariusz Krzysztoporski, właściciel, Megasam24.pl
Marcin Poniatowski, członek zarządu i dyrektor ds. marketingu, Lewiatan Holding
Marek Sawa, członek komitetu wykonawczego Grupy Muszkieterów, właściciel dwóch supermarketów Bricomarché
Wojciech Śliwa, właściciel małopolskiej sieci Paleo
Na ile franczyza jest atrakcyjna dla młodych ludzi bezpośrednio po zakończeniu edukacji? Czy mamy do czynienia z wymianą pokoleniową we franczyzie? Czy młodzi wykształceni wybiorą, korporację, własny niezależny biznes, czy może franczyzę? Jak postrzegane jest bycie franczyzobiorcą na rynku pracy?
14:45 - 15:00
Elżbieta Szarejko, CMR
15:00 - 15:45
Moderator: dr Michalina Szczepańska-Brzozowska, wydawca tytułów: „Handel”, „Media Marketing Polska” i FoodService24
Rynek FMCG z powrotem rośnie: w jakich kategoriach można szukać największego wzrostu? Jak pracować nad zwiększaniem rotacji?
15:45 - 16:00
Paweł Tracz, prezes, Polskie Stowarzyszenie Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców
16:00 - 16:10
14:30 - 14:55
Elżbieta Szarejko, analityk danych sprzedażowych, CMR
Jak wygląda tydzień w sklepie? Co warto postawić obok sera? Gdzie i kiedy sprawdzają się nowości?
14:55 - 15:35
Prelegenci:
Maciej Herman, dyrektor zarządzający, LOTTE Wedel
Jan Sałata, dyrektor generalny polskiej sieci handlowej, Nasz Sklep
Marek Sypek, dyrektor generalny, Stock Polska
Ireneusz Wróbel, franczyzobiorca sieci Lewiatan
Trendy na półce: Jak różnicować asortyment między sklepami? Na ile "wielkomiejskie" trendy bio i wege przenikają do mniejszych miast? Czy roślinny napój i alternatywa kabanosów to już pozycje obowiązkowe na regale sklepu małoformatowego? Jak te trendy zakupowe zmienia i będzie zmieniać inflacja i skłonność Polaków do oszczędzania? Na ile w kolejnych miesiącach warto inwestować w marki własne, a na ile w nowości pod markami producentów?
15:35 - 16:00
Prelegenci:
Bartłomiej Tarłowski, menedżer ds. rozwoju franczyzy i komunikacji korporacyjnej
Brak opisu
16:00 - 16:40
16:00 - 16:40
Prelegenci:
Dariusz Krzak, radca prawny, senior associate, Kancelaria Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy
Paweł Tracz, franczyzobiorca Żabki, prezes Stowarzyszenia Mikroprzedsiębiorców i Franczyzobiorców
Marta Joanna Ziółkowska, Szkoła Główna Handlowa
brak opisu
16:55 - 18:00
16:55 - 17:10
17:10 - 18:00
VFP Communications Ltd. Sp. z o.o. ul. Idzikowskiego 16, 00-710 Warszawa tel.: 22 514 65 00.
Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
nr KRS 0000038991; NIP: 587-020-04-12
Wysokość kapitału zakładowego 180 000
Realizacja: Smart Pixel dla VFP Communications Ltd Sp. z o.o.
Copyright @ 2024 Konferencja Franczyza 25
Na konferencji Franczyza 3.0 NextGen- w jednym miejscu przez cały dzień - będziemy rozmawiać wyłącznie o franczyzie z sektora FMCG.
Dołącz do naszego forum wymiany doświadczeń.